کارگاه آموزشی ساخت عروسک های غول پیکر در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی ،گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی امروز گفت: کارگاه آموزشی ساخت عروسک های غول پیکر تحت لیسانس کمپانی گراندپرسونز فرانسه، در تابستان سال جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

وی افزود: فرناز بهزادی و سهیلا باجلان، طراح و سازنده برجسته عروسک های غول پیکر در سطح کشور، به مدت دو ماه از ۲۳ تیر تا ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ در منطقه آزاد انزلی هنرجویان را با عروسک های غول پیکر از مرحله طراحی و ساخت تا اجرای نمایش میدانی، آموزش خواهند داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: از میان هنرمندان ساکن منطقه آزاد انزلی، (با اولویت هنرمندان نمایش، نمایش عروسکی و هنرهای تجسمی) 10 نفر بر اساس سابقه کاری و اولویت‌های آموزشی کارگاه، توسط استادان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد .


مجید فاتحی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی بین المللی شرکت در کارگاه اهدا خواهد شد افزود: متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند حداکثر تا تاریخ سه شنبه 20 تیر اقدام کرده و با تکمیل فرم ثبت نام مندرج در بخش اعلانات وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی، مشخصات و رزومه کاری خود را برای بررسی و انتخاب استاد کارگاه به نشانی الکترونیکی anzalipuppets@gmail.com ارسال کنند.


وی تصریح کرد: کمپانی گرند پرسونز کشور فرانسه به عنوان ابداع کننده این نوع عروسک ها در سطح بین المللی یک شرکت شناخته شده است که این عروسک ها با وجود  دارا بودن طولی مابین ۵ تا ۶ متر به دلیل بهره گیری از مواد بازیافتی پلاستیک با وزن حدود ۱۰ کیلوگرم جزو عروسک های سبک محسوب می شوند.

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع


ساخت عروسک های غول پیکر در منطقه آزاد انزلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.