مدير جهاد كشاورزی شهرستان رامهرمز از تولید بيش از 260 هزار تن انواع توليدات گياهی و دامی در سال گذشته در این شهرستان رامهرمز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سيد محمدرضا حسنی، مدير جهاد كشاورزی شهرستان رامهرمز اظهار کرد: در سال گذشته 263 هزار و 712 تن انواع محصول و فرآورده زراعی، دامی و باغی و با ارزش بالغ بر 380 ميليارد تومان در اين شهرستان توليد شد.

 

وی با اشاره به برداشت 250 هزارتن محصولات گندم، جو، برنج، ذرت، سبزی و صيفی و يونجه به عنوان توليدات گياهی و ارزش 270 ميليارد تومانی آن بیان داشت: در زمينه دامی نيز 13 هزار تن فرآورده های پروتئينی و لبنی با ارزش بالای 103 ميليارد تومان توليد گردید.

 

حسنی اذعان کرد: در بخش باغبانی نيز 712 تن محصول از جمله خارك، خرما، انار، انجير و قارچ دكمه ای با ارزش 25 ميليارد ريال توليد شد.

 

مدير جهاد كشاورزی شهرستان رامهرمز با اشاره به فعاليت 7 هزار و 891  نفر بعنوان بهره بردار بخش كشاورزی شهرستان گفت: از اين تعداد بطور نسبی 45 درصد كشاورز، 15 درصد دامدار و 40 درصد كشاورز و دامدار می باشند.

 

وی در پايان اظهار داشت: مجموع اين توليدات در شرايطی حاصل شد كه ميزان بارندگی سال گذشته در رامهرمز  191 ميلی متر  و كشت ديم از بين رفته بود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.