تبریز؛

راه اندازی پرواز تبریز ـ هامبورگ در فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز تبریز ـ هامبورگ به‌زودی در فرودگاه تبریز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از برقراری پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز در آینده نزدیک از فرودگاه تبریز خبرداد و گفت: در پی درخواست‌های مکرر مردمی و تشکیل جلسات متعدد با شرکت هواپیمایی قشم ایر، مقدمات انجام این پرواز محیا شده و به‌زودی شاهد انجام آن از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خواهیم بود.

وی افزود: این پرواز میتواند پلی میان تبریز و اروپا باشد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته با هواپیمای A 319 انجام خواهد شد.

صفایی در تشریح روند هماهنگی‌ها و جلسات انجام شده برای این پرواز گفت: برنامه‌ریزی برای انجام پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز از حدود 6 ماه قبل توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر آغاز شد و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، انجام آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری شهرداری تبریز برای تحقق این امر اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، نشست‌ها و جلسات متعددی با حضور شهردار کلانشهر تبریز و مسؤولان استانی همچنین فعالان حوزه گردشگری در این زمینه انجام گرفت که برقرای این پرواز می‌تواند نقطه عطفی در این راستا باشد.

هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پروازهای متعدد خارجی به مسیرهای استانبول ،ازمیر، اسپارتا ، آدنا، نجف، بغداد و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش و کرمان برقرار است.

انتهای پیام/ش

 

تبریز پل ارتباطی با اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.