ملی پوش پاراتکواندو گفت: هدفم کسب مدال طلای مسابقات جهانی است تا یک قدم به پارالمپیک توکیو نزدیکتر شوم.

مهدی پور رهنما در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به اینکه رشته پاراتکواندو در پارالمپیک 2020 توکیو حضور دارد کسب هر مدال و امتیاز در رقابت های مختلف بسیار اهمیت دارد و تمام کشورها برای رسیدن به پارالمپیک با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر می شوند.

وی ادامه داد: آبان ماه سال جاری مسابقات جهانی به میزبانی لندن برگزار می شود و هدفم کسب مدال طلای این رقابت ها است تا یک قدم به پارالمپیک توکیو نزدیکتر شوم.

پوررهنما در مورد مسابقات جهانی لندن اظهار داشت: در این مسابقات کشورهای روسیه، ترکیه و جمهوری آذربایجان در کنار تیم ملی ایران از مدعیان کسب سکوی قهرمانی هستند و مطمئنم با نتیجه ای که در قهرمانی آسیا کسب شد تیم ملی ایران می تواند در جایگاه نخست جهان قرار گیرد.

ملی پوش پاراتکواندو در مورد مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در این مسابقات کشورهایی از قاره های دیگر نیز می توانستند حضور داشته باشند و تیم ترکیه، روسیه و آمریکا از حریفان جدی ملی پوشان بودند اما با این وجود توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

دارنده مدال طلا جهان و آسیا عنوان کرد: در حال حاضر در رنکینگ نخست جهانی قرار دارم و با مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا جایگاهم را تثبیت کردم و اگر در مسابقات آینده نیز موفق به دریافت مدال شوم در پارالمپیک 2020 توکیو حضور خواهم داشت.

وی تصریح کرد: پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی بسیار خوب عمل کرد و با تمریناتی که به تکواندوکاران داد توانستیم با کسب مدال های خوشرنگ برای سومین بار قهرمان آسیا شویم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در مسابقات جهانی لندن و آیواز پرتغال بتواند با کسب مدال های خوشرنگ ملی پوشان در جایگاه نخست جهان قرار بگیرد.

انتهای پیام/



تیم ملی پاراتکواندو مدافع عنوان قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار