جشن کتابخوانی هم زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیر کل کانون فارس گفت: امروز روز پدر ادبیات کودک و نوجوان مرحوم آذر یزدی است و  کتاب های او زینت بخش قفسه های مراکز فرهنگی هنری کانون است و اعضا با توجه به علاقه خود این کتاب ها را ورق می زنند و در اوراق آن اخلاص، صداقت و قناعت را می بینند، می خوانند و به کار می گیرند.


افتخاری ادامه داد: مهدی آذر یزدی با بازآفرینی ادبیات کودک و نوجوان و ادبیات کلاسیک فارسی توانست داستان هایی به یاد ماندنی را در اذهان همه کودکان، نوجوانان، ادیبان، نویسندگان و صاحب نظران حوزه ادبیات کودک و نوجوان به یادگار بگذارد، زندگی و شخصیت پر از احساس خوب این نویسنده کودک و نوجوان می تواند درس بزرگی برای همه ما که در خدمت کودک و نوجوان هستیم و همه ی شما اعضای خوب کانون باشد.


وی روز جشن کتاب و کتابخوانی را فرصت مناسبی برای تعامل کانون و نویسندگان با هدف بهره گیری از ادیبان و نویسندگان موفق استانی دانست که توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند.

 

گفتنی است جشن کتابخوانی با حضور احمد اکبرپور و الهام زارعی و حضور فعال اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در مجتمع فرهنگی هنری این اداره کل برگزار شد.
انتهای پیام/ر

جشن کتابخوانی همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.