مدیران این شرکت عقیده دارند این قانون به سلامت کارمندان آنها و همچنین خلاقیت بیشتر آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت ژاپنی قانون جالب و در عین عجیبی را برای تمام کارمندان خود وضع کرده است. شرکت " ایریس اوهاما " کارمندانش را موظف کرده تا در طول ساعت کاری خود و حین استفاده از رایانه روی صندلی ننشینند. طبق قانون جدید آنها باید تمام کارهای خود را ایستاده و بصورت سرپا انجام دهند. این شرکت تقریبا در همه زمینه ها از فروش محصولات الکترونیکی تا کالاهای ذخیره ای فعالیت دارد.

قانون عجیبی که یک شرکت ژاپنی برای کارمندانش وضع کرده است + تصاویر

بنا به باور مدیران این شرکت، این قانون به تمرکز بیشتر، ارتقای خلاقیت و همچنین سلامت کارمندان آنها کمک خواهد کرد. جالب اینکه این شرکت صندلی هایی را بدور یک میز در نظر گرفته که کارمندان تنها در هنگام برگزاری جلسه می توانند روی آنها بنشینند.

قانون عجیبی که یک شرکت ژاپنی برای کارمندانش وضع کرده است + تصاویر

پیشتر و از سال 2007 نیز کارمندان در این شرکت قانون جالب دیگری را تجربه کرده بودند. طبق آن قانون، کارمندان این شرکت می بایست در این شرکت از رایانه های مشترک استفاده می کردند. اما این نخستین بار است که صندلی های مشترک نیز از محل کار کارمندان این شرکت حذف می شود.

 

انتهای پیام/

 

 شرکت ژاپنی عجیب ترین قانون را وضع کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب است که این قانون در همه جای دنیا فراگیر بشه تا دیگه کارمندان شرکت ها چه زن وچه مرد اینقدر بد فرم و بی ریخت و تنبل نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
البته پر واضح است که این قوانین در همه جای دنیا پاسخ نخواهد داد ، زیرا ویژگی های افراد با یکدیگر متفاوت است
اما نکته ای را در ارتباط با مردم ژاپن کاملا درک کرده ام این است :
نگاه مردم به قوانین کشورشان مثبت است و هر تغییری را با جان و دل غالبا می پذیرند ، یعنی دولت توانسته است اعتماد عمومی را جلب کند که خود این امر ، مقوله مهمی در اداره کشور است . متشکرم