مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال تشکیل غبار محلی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در ساعات آینده خلیج فارس متلاطم می‌شود.

خلیج فارس متلاطم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در برخی ساعات امروز تا حدودی بر سرعت جریانات جنوبی افزوده می‌شود. بر اثر این جریانات خلیج فارس به‌ویژه در سواحل جنوبی استان تا حدودی متلاطم خواهد شد و همچنین غبار محلی و مه صبحگاهی از پدیده های غالب در اوایل روز است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.  طی این مدت جهت باد نیز متغیر غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت در برخی ساعات تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا طی این مدت بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود و طی ساعاتی از بعد از ظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر نیز می‌رسد. فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۵۹ دقیقه، مد اول دریا ساعت هشت و ۴۱ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۶ و ۲۹ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲ و ۳۸ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.