7 تصفیه خانه فاضلاب دیگر به مجموع تصفیه خانه های استان کرمانشاه افزوده می شود.

7 تصفیه خانه درشهرهای مختلف استان در حال ساخت استمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛تعداد تصفیه خانه های فاضلاب استان را که در مدار بهره برداری قرار دارند 7 مورد عنوان کرد و افزود : 65 هزار متر مکعب در شبانه روز ظرفیت این تصفیه خانه هاست .

علیرضا تخت شاهی گفت:این تصفیه خانه ها در شهرهای کرمانشاه، بیستون، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و شماره یک پاوه فعالند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه به 7 تصفیه خانه در حال ساخت در استان اشاره کرد و گفت: این تصفیه خانه ها شامل تصفیه خانه های کنگاور، هرسین، روانسر، جوانرود، شماره 2 پاوه، تازه آباد و دایجستر های تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه است که ظرفیت این تصفیه خانه 40 هزار متر مکعب در شبانه روز است.

تخت شاهی افزود:در صورت تامین اعتبار تصفیه خانه های فاضلاب شهر هرسین ، کنگاور ، جوانرود و شماره 2 پاوه تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد و با اتمام این 4 تصفیه خانه فاضلاب در استان مجموع تصفیه خانه های فاضلاب در مدار بهره برداری به 11 تصفیه خانه خواهد رسید.

 

انتهای پیام/پ

 

افزایش ظرفیت تصفیه خانه های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.