فرماندهی انتظامی قوچان از دستگیری دوسارق حرفه‌ای با ۱، ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی گزارش سرقت منزل در خیابان ارم فرهنگیان دو شهرستان قوچان تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی محل سرقت مشخص شد سارقان پس از تخریب درب منازل وسایل نقلیه و اثاثیه منزل با ارزش را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت این فرماندهی پس از بررسی محل سرقت با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

سرهنگ قدمگاهی افزود: متهم ۲۶ ساله به نام حسین که اعتیاد به مواد افیونی دارد در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت منزل و ۶ فقره سرقت باطری موتور سیکلت با همدستی خانمی ۳۲ ساله به نام زهره در خیابان فرهنگیان ۲، خیابان ارم، خیابان مجیدی و خیابان ناسیونال اعتراف کرد.

وی گفت: با اطلاعات به دست آمده ماموران این فرماندهی طی عملیات غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری همدست متهم در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی وسایل مسروقه شامل تلویزیون، دوربین عکاسی، فیلمبرداری، انواع وسایل برقی، کفش و ... کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره و دستگیری ۲ مالخر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند

انتهای پیام//ح. خ
 

دستگیری سارقان حرفه ای در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.