نام نویسی طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره به آغاز نام نویسی طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان فارس اظهار کرد: امسال مانند سال‌های گذشته طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در مکان‌های مذهبی و بقاع متبرکه فارس اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام طرح نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان از امروز ۱۷ تیر آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ادامه دارد.

حجت الاسلام سید میثم حسینی با اشاره به اینکه این طرح همه ساله در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود تصریح کرد: در قالب این طرح کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری، احکام، مشاوره تربیتی و اخلاقی و اجرای برنامه‌های متنوع به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه برای عموم مردم در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هدایت نسل جوان جامعه به حضور فعال در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از جمله اهداف این طرح معنوی است.

انتهای پیام/ن

فعالیت های فرهنگی با اجرای طرح نشاط معنوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار