رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از اجرای ویژه‌ برنامه‌‌های‌ تابستانی نشاط معنوی در ۶ بقعه شاخص این شهرستان خبر داد.

طرح نشاط معنوی در ۶ بقعه متبرکه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت: در راستای ابلاغیه سازمان اوقاف کشور و هماهنگ با سراسر کشور طرح بزرگ تابستانی «نشاط معنوی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ویژه‌برنامه مبلغین بومی و اعزامی از مرکز اعزام مبلغ حوزه علمیه قم اقدام به تبلیغ و فرهنگ‌سازی اسلام ناب، آموزه‌های دینی و اشاعه فرهنگ اسلامی می‌کنند و  پاسخگویی به مسائل اعتقادی و احکام  و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان را بر عهده دارند.

 حجت‌الاسلام  حسینی اظهار داشت: این ویژه برنامه هر ساله از اول تا پایان فصل تابستان در بقاع متبرکه شاخص سراسر شهرستان همدان برگزار می‌شود.

 وی اظهار داشت: امامزاده عبدا...(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده خضر(ع) و بقعه متبرکه امام زاده زبیده خاتون(ع) ۶ امامزاده‌ای است که در طرح نشاط معنوی سال ۹۶ میزبان کودکان و نوجوانان شهرستان همدان خواهند بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان برنامه‌ریزی برای جوانان و نوجوانان در فضای معنوی امامزادگان را از اهداف اجرای این طرح خواند و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده این بقاع متبرکه میزبان جوانان و نوجوانان استان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان است.

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی که شامل برنامه‌های ورزشی، هنری و اردویی و برپایی خیمه‌های معرفت و پاسخ‌گویی به مسایل شرعی و کلاس های روخوانی و روانخوانی قران کریم در سطح بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.