هیات تجاری اقتصادی کشور بلغارستان پس فردا اختصاصی به لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هیات تجاری اقتصادی کشور بلغارستان متشکل از بازرگانان و فعالان دو شنبه ۱۹ دیماه با سفر به لرستان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان به صورت رو در رو با فعالان اقتصادی لرستان مذاکره خواهند کرد.


حسین سلاح‌ورزی افزود: هیات تجاری اقتصادی بلغارستان را در این سفر ۳ روزه سفیر و رایزن اقتصادی این کشور در ایران همراهی خواهند کرد.


وی گفت: در این سفر طرفین علاوه بر آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی همدیگر، مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه‌ای را با موضوعات مشترک با بازرگانان و فعالان اقتصادی انجام می‌دهند.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: هیات تجاری اقتصادی بلغارستان به دنبال سفر هیات‌های تجاری اقتصادی لرستان در سال‌های گذشته و انجام توافقات قبلی به لرستان سفر می‌کند.


نایب رئیس اتاق ایران با اشاره به اینکه هیات تجاری اقتصادی بلغارستان در سفر ۳ روزه خود از چند واحد تولیدی لرستان بازدید می‌کنند، گفت: در دومین روز حضور این هیات همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان نیز در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

مشارکت زنان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با رویکرد دانش محوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار