رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، گردش مالی شرکت‌ها و موسسه های دانش‌بنیان مستقر در این شهرک را 13 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کشمیری افزود: این شهرک با دانشگاه صنعتی اصفهان نیز ارتباط و همکاری مؤثر و راهگشایی دارد.
وی که در جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور سخن می گفت، با اشاره به گزارش عملکرد این شهرک، برخی از چالش‌ها و مشکل های فراروی آن را نیز شرح داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید به شهرک علمی و تحقیقاتی کمک کنند، گفت: سوءظن نسبت به فعالان علمی و فناوری کشور باید برطرف شود تا این قشر بتواند وارد میدان کار و تولید شود.

مخبر دزفولی ادامه داد: باید روحیه خطرپذیری و ورود به میدان رقابت بیش از پیش ترویج شود و مقررات‌زدایی و تسهیل ساز و کارها جدی‌تر گرفته شود.

منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور نیز با اشاره به گزارش ارائه شده توسط رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، گفت: این شهرک در زمینه اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های نقشه جامع علمی کشور دستاوردهای خوبی داشته است.

در این جلسه اعضای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور نیز به بیان نظرها و پیشنهادهای خود درباره شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پرداختند.ایجاد فرهنگ اشتغال زایی توسط بخش غیر دولتی، اصلاح زیست‌بوم اقتصاد کشور در مسیر تحقق توسعه مبتنی بر دانایی، به کارگیری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نظام پولی کشور در راستای کمک به فعالیت‌های دانش‌بنیان و لزوم تخصیص کامل اعتبارات شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان از مهمترین نکات ارائه شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.