امام جمعه ریگان گفت: 80درصد معابر خیابان‌ها و اماکن عمومی شهرستان ریگان به نام ائمه معصومین و شهدا نامگذاری خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ریگان گفت: یکی از اهداف شورای فرهنگ عمومی نظارت و در صورت لزوم نامگذاری شده وگاها اصلاح اسامی تعیین شده می باشد.


وی بیان داشت : نامگذاری باید به شهدا و انهایی که حماسه آفریدند و همچنین کسانی که برای شهرستان مایه افتخار بوده اند و در فرهنگ ما جاری و جامعه به آن افتخار می کنند باشد.


امام جمعه ریگان تصریح کرد :نام اهل بیت ع مایه خیر وبرکت می باشد که بیمارستان شهرستان به نام امام رضا ع وثامن الحج ع پیشنهاد شده است .


رنجبر ماهانی افزود: شهدای هسته ای شهدای هفت تیر شهدای حادثه منا و..در خیابانها ومیادین شهر در دستور کار قرار گیرد .


وی افزود: با توجه به اینکه 24مسجد و2مدرسه توسط خیرین در شهرستان در حال ساخت می باشد این مکانها به نام ائمه معصومین (ع ) نامگذاری شوند.

 
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ریگان در این جلسه بیان داشت وظیفه شورای فرهنگ عمومی خطیر و تصمیم گیری کلان فرهنگی و اجتماعی شهرستان می باشد که حل اختلاف نظر و سلیقه ها در بحث عمومی و فرهنگی می تواند یکی از این موضوع ها باشد.


حسین میرزاده اشاره کرد: باید نام هایی انتخاب گردد که مورد قبول و توجه عموم باشدکه نام ائمه معصومین ع وشهدا در اولویت قرار دارند .


در این جلسه مقرر گردید اسامی پیشنهادی معابر در جلسه اینده به تصویب نهایی برسند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار