کرمان؛

آغاز ثبت نام سفارش اینترنتی کتاب های درسی

رییس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام سفارش اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 96و97 از امروز 15 تیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، داوود مغفوری ، رییس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سامانه ثبت نام از 15 تیرجاری برای ثبت سفارش کتاب های درسی پایه اول ابتدایی، دهم و یازدهم شاخه فنی حرفه ای و کتاب های تکمیلی پایه هفتم استعدادهای درخشان فعال شده است گفت:دانش آموزانی که اطلاعات آنها برای سال تحصیلی ۹۶،۹۷ در سامانه سناد ثبت شده باشد، می توانند نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام کنند.
وی افزود: دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی و پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده اند به شرط ثبت نام در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید از پانزدهم تا سی ام مردادامسال می توانند برای ثبت سفارش به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.
مغفوری گفت: دانش‌آموزان می‌توانند هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی از طریق مدارس اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی کنند و در نظر داشته باشند که 6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه آنان به عنوان رمز عبور استفاده می‌شود و اگر دانش‌آموزی اقدام به تعویض شناسنامه کرده است باید هرچه سریع‌تر با در دست داشتن صفحه اصلی شناسنامه تعویضی به مدرسه مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام و بعد از آن با رمز جدید ثبت‌نام سفارش کتب درسی خود را تکمیل کنند.
وی یادآورشد: معلمان نیز می توانند از تاریخ 15 شهریور امسال برای سفارش کتاب‌ های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در قسمت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی ثبت سفارش کنند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستایش علیان
۲۳:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۶
عالیه
آخرین اخبار