مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از رقابت 2 هزار و 458 دانش آموز بمی در کنکور سراسری 96 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سید محمد حبیب اللهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم با اشاره به اینکه کنکور سراسری از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری بایستی فضایی آرام، امن و بدون اضطراب برای داوطلبان ایجاد کنند تا دانش آموزان ثمره سال ها تلاش خود را در این روز بزرگ رقم بزنند.
وی افزود: مجموع کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان انگلیسی، هزار و 583 دختر و 875 پسر با هم رقابت می کنند.
حبیب اللهی گفت: از تعداد کل شرکت‌کنندگان،هزار و 410 نفر در رشته علوم تجربی،197 نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، 496 نفر در رشته علوم انسانی،250 نفر در رشته زبان انگلیسی و875 نفر در رشته هنر هستند..
وی گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و اداراتی از جمله فرمانداری، آب، برق، شهرداری و همچنین تأمین امنیت سالن و قرنطینه سؤالات توسط نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان در خصوص استقرار تیم پزشکی با این مدیریت همچون سال های قبل همکاری داشته اند.
گفتنی است: این رویداد بزرگ علمی همزمان با سراسر کشور در روزهای 15 و 16 تیر در 18 حوزه در دو نوبت صبح و عصر در شهرستان بم برگزار می شود.
انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار