شهرستان مشهد در حوزه تولیدات گیاهی و دامی همواره در سطح خراسان رضوی دارای رتبه اول تا سوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد عباسپور مدیر جهادکشاورزی شهرستان مشهد هم اندیشی وبررسی مشکلات و تبادل نقاط قوت و ضعف در حوزه کشاورزی باحضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مشهد در حوزه تولیدات گیاهی و دامی همواره در سطح استان دارای رتبه اول تا سوم می‌باشد ودر حوزه امور اراضی اقدامات شهرستان همواره در رتبه اول کشور بوده است.

وی افزود:در قرنطینه محصولات کشاورزی نیز همواره جزء بهترین‌های شهرستان هستیم.

دکتر خسروی نیا رئیس شبکه دامپزشکی مشهد هم در این همایش گفت: با افتخار اعلام می‌نمائیم شبکه دامپزشکی مشهد در سطح کشور مقام اول را دارا می‌باشد و کلیه اقدامات انجام شده در شهرستان مشهد در سطح کشور بصورت گسترده اجرا می‌گردد.

وی افزود:در شهرستان مشهد در مورد عرضه‌ی محصولات دامی و آلایش دام مانند جیگر و کله و پاچه هیچگونه محصولی بدون بسته بندی و کد رهگیری قابلیت عرضه در بازار را نداشته و در صورت مواجهه با چنین موضوعی بسرعت موارد عرضه معدوم می‌گردد.

عبدی رئیس اداره تعاون روستایی مشهدگفت:در سال گذشته در سطح شهرستان خرید تضمینی محصولات کشاورزی به نحو احسن انجام شده است و در حال حاضر هیچگونه بدهی به کشاورزان نداریم.

وی افزود:با توجه به عرضه محصولات استراتژیک در بورس کشور مانند جو، امید است وجه کشاورزان حداکثر ظرف مدت سه الی چهار روز به حساب این عزیزان واریز شود.

انتهای پیام// ه. ج.
 

برگزاری هم اندیشی وبررسی مشکلات و تبادل نقاط قوت و ضعف در حوزه کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.