در این خبر نماهنگ غرورآفرین سیلی موشکی، عبادت رمضانی را خواهید دید که به حوادث تروریستی تهران و شلیک موشک های سپاه به مقر داعش می پردازد.

نماهنگ غرورآفرین سیلی موشکی؛ عبادت رمضانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 17 خرداد ماه سال جاری دو حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از سوی تروریست‌های کوردل انجام شد، عملیاتی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و منجر به شهادت تعدادی از پاسداران وهموطنانمان شد.

مردم ایران که در طول سالهای پیروزی انقلاب دشمنی های بسیاری را به خود دیده اند اما با رشادت‌های نیروهای امنیتی، آرامش را در کشور حاکم می بینند انتظار داشتند تا مسئولان کشوری به این عملیات واکنشی تند نشان دهند، البته این عملیات به اندازه ای کوچک بود که رهبر معظم انقلاب آن را ترقه بازی خواندند.

مدت زیادی از این ترقه بازی دشمن در خاک ایران نگذشت که شلیک شش موشک به مواضع داعش در صدر اخبار ایران و جهان قرار گرفت، عملیات موشکی که سیلی بزرگی به دشمن در خارج از خاک کشور بود!

ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با سرداران و فرماندهان سپاه، ضمن قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ موشکی فرمودند: "کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند، این عبادت ماه رمضان است، هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید، ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است، همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید، دشمن باید سیلی بخورد".

فیلم زیر لحظات تلخ عملیات تروریستی تهران و لحظات غرورآفرین یورش موشکی سپاه به مواضع داعش را در قالب نماهنگی با عنوان سیلی موشکی، عبادت رمضانی نمایش می دهد.

انتهای پیام/

نماهنگ سیلی موشکی؛ عبادت رمضانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.