مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تا پایان تیرماه سال جاری کلیه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1395، باید جذب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در جلسه ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات عمرانی استانی مبلغ 72 میلیارد تومان تخصیص و در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته که 30 میلیارد تومان آن بصورت نقد و 42 میلیارد تومان بصورت اسناد خزانه اسلامی بود که با سر رسید مشخص برای پرداخت اعتبارات عمرانی انجام یافته است.

وی گفت: طبق روال سالهای  گذشته مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای بر اساس قانون تا پایان تیرماه سال بعد می باشد و امید است تا پایان مهلت مقرر کلیه اعتبارات سال 95 13جذب شده و مانده برگشتی اعتبارات تملک را در استان نداشته باشیم .

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: علاوه بر اعتبارات عمرانی استانی، مبالغ زیادی نیز از محل اعتبارات ملی بصورت نقد و اسناد خزانه اسلامی در اختیار دستگاه های اجرایی استانی قرار گرفته و بر اساس موافقت نامه های صورت گرفته  برای اجرای طرح های عمرانی در سطح استان مورد استفاده قرار می گیرد .

مظفری تصریح کرد: با تلاش مسئولین استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و حضور فعال آنها در کمیسیون های برنامه و بودجه و عمران مجلس و سایر کمیسیون ها، اعتبارات عمرانی مصوب استان در سال 96 به 2/5 برابر افزایش یافته است و لذا ضروری است در فصول کاری و در شرایط مناسب آب و هوایی، امورات عمرانی طرح های دولتی استان انجام شود و اعتبارات آن نیز با پیگیری های لازم جذب خواهد شد .

 

انتهای پیام/ح


 جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.