وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات گفت: دنیای غرب در مقابله با تروریسم گرفتار تناقضی آشکار شده است و جناح‌های تندرو غرب از گروه‌های تروریستی حمایتی بی چون و چرا می‌کنند.

منافقین در دریای شعور مردم حذف می‌شوند"احمد خرم" وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری همایش منافقین در فرانسه، اظهار داشت: مشی گروهک‌های تروریستی همچون منافقین مسلحانه بوده و این رویکرد در مقابل حکومت‌ها مردود است.

وی ادامه داد: دنیای غرب در مقابله با تروریسم گرفتار تناقضی آشکار شده است. جناح‌های تندرو غرب از گروه‌های تروریستی حمایتی بی چون و چرا می‌کنند در حالی که مردم این کشورها و جناح‌های معتدل‌تر مخالف اقدامات تروریستی هستند.

خرم اضافه کرد: دانش و تکنولوژی بشر بخصوص در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا دموکراسی از طریق روشن‌گری آحاد جامعه سریعتر استقرار یابد و تضارب افکار عمومی صورت گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب پیشروی اصلاحات گفت: با پیشرفت تکنولوژی اقدامات خشن،  مسلحانه و تروریستی منتفی است و برخوردهای تند کم‌رنگ‌تر می‌شود لذا گروهک‌هایی همچون منافقین  در دریای آگاهی و شعور مردم محو و حذف می‌شوند.

انتهای پیام/

 

برگزای همایش منافقین در فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار