مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی مرحله اول بازار گل و گیاه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و در نیمه دوم سالجاری به پایان می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: با جابجایی بازار گل و گیاه، ترافیک خیابان همدانیان کاهش می یابد و شهروندان برای همیشه از معضل ترافیک این خیابان رها می شوند.

اصغر کشاورزراد با اشاره به اینکه بازار گل و گیاه در ۳ فاز با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان احداث می شود، عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در دست اجراست و تاکنون نیز ۴۰  درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز اول این پروژه دارای سالن سرشاخه، سالن کود و سم و محوطه سازی است، اضافه کرد: عملیات اجرایی سالن سرشاخه نیز تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت، سالن کود و سم و محوطه سازی نیز تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و در نیمه دوم سالجاری به پایان می رسد.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم بازار گل و  گیاه شامل گلهای آپارتمانی، باغ و باغچه، سالن کاکتوس است، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز پس از تکمیل عملیات اجرایی فاز اول آغاز می شود و تا نیمه اول سال آینده نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید براینکه فاز سوم بازار گل و گیاه نیز بعداز تکمیل عملیات اجرایی فاز دوم عملیاتی می شود و در نیمه دوم سال آینده نیز به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: فاز سوم بازار گل و گیاه دارای ماهی های زینتی، پرندگان زینتی و سالن های خدماتی است.  

کشاورزراد گفت: بازار گل و گیاه شرق اصفهان بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا احداث و در اختیار شهروندان قرار داده  می شود

 

انتهای پیام/م

 

احداث بازار گل وگیاه در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.