رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حوزه داوطلبان،جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جذب کمک های مردمی ۶۷ درصد رشد داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دکتر خامسان، رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام طرح ها و برنامه های کشوری در حوزه جوانان در سال اخیر جزء ده استان برتر است ؛ گفت : در حوزه داوطلبان در جذب کمک های مردمی ۶۷ درصد رشد داشته و سعی کرده ایم درالتیام درد بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی اثر بخش باشیم .


وی افزود:در حوزه توانبخشی دربخش مراکز فیزیوتراپی خدمات جمعیت هلال احمر ۲۶ درصد و در بخش خدمات درمانی نیز ۲۴ درصد رشد داشته ایم و در ارائه خدمات به مدد جویان جهت هزینه های درمان و دارو معاونت درمان و توانبخشی تعامل سازنده ای با معاونت داوطلبان داشته و این امر بر رشد روافزون و متقابل هر دو حوزه تاثیر بسزایی داشته است .


رییس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به طرح خادم در استان گفت:این طرح به صورت علمی از اسفند ماه سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد و فعالیت پررنگ هلال احمر در بحث آموزش همگانی در سال اخیر را به دنبال خواهد داشت .


دکتر خامسان افزود: در سال گذشته برای ۶ پایگاه امداد و نجات موفق به دریافت مجوز شدیم که هم اکنون ۲۲ پایگاه امداد و نجات استان دارای مجوز و ردیف بودجه تعریف شده است .


وی گفت : از محل اعتبارات سفر دکتر ضیائی هر شعبه استان به یک اتاق پراتیک تجهیز شده و همچنین 10 خودرو به ظرفیت لجستیکی این جمعیت افزوده گشته که 5 دستگاه آن از مصوبات سفر رئیس جمعیت هلال احمر است .
انتهای پیام/ب

خراسان جنوبی،جزء ده استان برتر در حوزه جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار