مدرن ترین مرکز فزیوتراپی،ورزشی و توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی،در بیرجند مشغول به کار است.

قاسمی ،معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی 
در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: مرکز فزیوتراپی،ورزشی و توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی از برترین مراکز فزیوتراپی در کل کشور است که با 5 سال سابقه ی کار در زمینه های فزیوتراپی،مگنت تراپی،لیزر تراپی(کم توان و پرتوان)،مگانوتراپی،تراکشن(کشش کمر و گردن) و ماساژ ورزشی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه در این مرکز،بیش از شش میلیارد ریال در زمینه ی مدرن ترین دستگاه ها سرمایه گذاری شده است،افزود: این مرکز روزانه بیش از سی بیمار را پذیرش می کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه  مرکز فزیوتراپی با تعرفه دولتی مشغول به کار بوده و طرف قرارداد همه بیمه ها و بانک ها است،گفت: خدمات این مرکز برای دستگاه های صدا و سیما،جهاد کشاورزی و بیمه های دانا،آتیه سازان حافظ آسیا،بانک های ملی،کشاورزی،سپه و ورزشکاران رایگان است.

قاسمی به خدمات بانک امانات این مرکز اشاره کرد و افزود:تجهیزات پزشکی از قبیل ویلچر،عصا،واکر و تشک مواج و کپسول اکسیژن در این مرکز به صورت رایگان به بیماران امانت داده می شود.

کلینیک تخصصی پزشکی،ورزشی در مفتح 34 پلاک 17 واقع شده است که در سال 95 با مشارکت و حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران خریداری و باسازی شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.