رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی کشور از راه‌اندازی ۱۱۶ مرکز اورژانس اجتماعی در شهرها تا پایان سال جاری خبر داد.

۱۱۶ مرکز اورژانس اجتماعی در کشور راه‌اندازی می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسدبیگی رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی کشور بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه کارگاه ارزیابی اقتصادی پروژه‌های بهزیستی در سرعین اردبیل گفت: تا پایان سال ۹۵ تعداد مراکز اورژانس اجتماعی ۱۹۷ مورد و تعداد خودروها ۲۹۷ دستگاه بود.

وی افزود: امسال مطابق قوانین مصوب در نظر داریم مراکز اورژانس در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر نیز راه‌اندازی شود و مطابق مصوبه مجلس نیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این منظور اختصاص یافته است.

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی ۲۴ مرکز تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه داد: راه‌اندازی ۱۱۶ مرکز دیگر نیز در هفته بهزیستی و همچنین در ادامه تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

اسدبیگی در پاسخ به چگونگی اولویت ایجاد مراکز در شهرها افزود: از سال ۷۸ راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در ابتدا در مراکز استان‌ها و سپس شهرهای بزرگ و در ادامه مناطقی که آسیب‌های اجتماعی بیشتری داشته مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: با این وجود بر اساس قانون سال ۹۲ ایجاد مراکز در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر در اولویت قرار گرفته و در ادامه راه‌اندازی مراکز شهرها و مناطق آسیب خیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع:مهر

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.