رئیس مرکز پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور گفت: با راه اندازی سامانه سادا می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیرهوشنگ عندلیبیان رئیس مرکز پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی وزارت کشور در حاشیه آیین رونمایی از سامانه ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی «سادا» گفت: راه‌اندازی  بانک اطلاعاتی متکدیان از وظایف وزارت کشور است و در این راستا نرم‌افزاری تهیه شد تا اطلاعات متکدیان ثبت و ضبط شود.


وی با بیان اینکه کلان‌شهرهای هفت استان کشور در قالب سامانه سادا به صورت پایلوت فعالیت خواهند کرد، افزود: با توجه به اینکه آمار دقیقی از متکدیان کشور در دست نیست این سامانه می‌تواند کمک بسیار خوبی برای به دست آوردن اطلاعات در این زمینه باشد.


عندلیبیان ادامه داد: سامانه سادا اطلاعات گوناگون متکدیان و آسیب‌دیدگان اجتماعی از جنس و محل سکونت تا مشخصات ظاهری و سجلّی را در بر خواهد گرفت و این آمار در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور بسیار اثرگذار خواهد بود.


وی اظهار داشت: هدف ما این است که با استفاده از سامانه سادا بتوانیم در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قدم برداریم و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نیز به سِرور سامانه متصل خواهند شد.


گفتنی است سامانه سادا به عنوان نرم افزاری بومی برای نخستین بار در کشور امروز در شیراز رونمایی شد و با اتصال به سامانه وزارت کشور، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ر

بهره برداری از سامانه سادا جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.