رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل گفت: اکیپ‌های بهداشتی دامپزشکی اردبیل در یک ماه گذشته 7 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی را پلمپ کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر رضایی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل افزود: با هدف کنترل و نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فراورده‌های دامی 7 مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در اردبیل پلمب شد.

وی با اشاره به این که 6 واحد مرغ فروشی و یک واحد قصابی پلمب شده است، افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است با تامین سلامت جانی مردم و بهبود بهداشت مواد غذایی بتوانیم به تمامی اهداف خود در زمینه حفظ سلامت شهروندان و هموطنان دست یابیم .

وی گفت: در یک ماه گذشته بیش از یک هزار و 200مرکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی از لحاظ بهداشتی بازرسی شده و 11 تن فراورده‌های خام دامی آلوده، غیر بهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته نیز کشف و امحاء شد و اقدامات نظارتی و بازرسی با همین جدیت و اهتمام ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تعطیلات و افزایش مسافران و گردشگران طرح نظارتی و ساماندهی اکیپ‌های بهداشتی دامپزشکی به شدت کنترل و نظارت می شود تا بتوانیم به نحو مطلوب فراورده‌های دامی را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ح

پلمپ 6 واحد مرغ فروشی و یک قصابی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.