2 هزار و ۷۳۸ فقره وام از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق قرض الحسنه امداد به نیازمندان استان پرداخت شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محسن مرسلپور، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد استان کرمان با بیان اینکه این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است، گفت: ۷۸میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد استان از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه تمامی اقشار به ویژه خیران می توانند در صندوق امداد سپرده گذاری کنند، افزود: سپرده گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار انجام می شود؛ در سپرده گذاری ویژه که از یک میلیون تومان است تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار تعیین می شود.


مرسلپور با بیان اینکه 2 هزار و ۷۳۸ فقره وام از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق به نیازمندان استان پرداخت شده است، تصریح کرد: این تسهیلات در زمینه کارگشایی و اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه از محل سپرده گذاری خیران در صندوق امداد می‌توانیم تسهیلات اشتغال در اختیار نیازمندان واجد شرایط قرار دهیم تا مسیر توانمند سازی آنان هموار شود، از همه خیران نیکوکار خواست با سپرده گذاری در این صندوق روند خوداتکایی مددجویان را سرعت بخشند.


مرسلپور تعداد سپرده گذران این صندوق از ابتدای امسال تاکنون را ۱۵۲ نفر عنوان کرد و گفت: این سپرده گذاران بیش از یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال تاکنون در این صندوق سپرده گذاری کرده اند.


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد استان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۷۰ فقره وام در سال ۹۵ از طریق صندوق به نیازمندان استان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: 8 هزار و ۷۶۵ فقره از این تسهیلات در زمینه کارگشایی و یک هزار و ۴۰۵ فقره در زمینه اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.


وی از جذب ۴۸ میلیون تومان سپرده سرمایه گذاران در این صندوق طی پارسال خبر داد و افزود: ۳۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۵ از محل صندوق قرض الحسنه امداد استان به نیازمندان پرداخت شده است.


مرسلپور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام های قرض الحسنه به صورت هدفمند، بهینه و اثر بخش در جهت توانمندی اقشار ضعیف، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد مشتریان و تعامل سازنده با شبکه ها و تشکل های همسو و توسعه روابط متقابل و فعالیت های هم افزا با آحاد جامعه را از جمله اهداف و چشم اندازهای صندوق قرض الحسنه امداد عنوان کرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار