رئیس هیات تنیس نایین از افتتاح طرح اوقات فراغت با هشت رشته فرهنگی ورزشی در سالن امام علی (ع) خبر داد.

محمد آریافر  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از افتتاح کلاسهای فرهنگی ورزشی کانون های آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

 وی هدف از برگزاری برنامه ها را آشنایی مردم با رشته ها و اماکن ورزشی، پیشرفت و ارتقای سطح فرهنگ و ورزش شهرستان عنوان کرد.

رئیس هیات تنیس نایین با بیان اینکه برگزاری این برنامه ها چه تاثیری در جامعه خواهد داشت، افزود: سوق دادن مردم به امور فرهنگی و ورزشی تأثیر فوق العاده مثبت در روحیه آنها دارد و این ملزم به تغییر نگرش در مردم به وسیله برگزاری این برنامه ها داریم.

 وی با اشاره به برگزاری کلاس های دائمی در طول سال اظهار داشت: خوشبختانه از زمان تاسیس باشگاه ورزشی نارین در اکثر رشته های ورزشی کلاسها به صورت دائم و بدون تعطیلی برگزار می شود.

 رئیس هیات تنیس نایین تصریح کرد: وقتی از ظرفیت و استعدادهای جوانان ورزشکار در جهت رشد آنها قدم برداریم پتانسیل هایی که دارند آن وقت می توانیم اوقات فراغت را به اوقات سعادت که رسیدن به مقام یا قهرمانی است برسیم.

 وی از باشگاه ورزشی نارین بعنوان اولین باشگاه تخصصی در نایین یاد کرد و گفت: در رشته های مختلف با بیش از 600 عضو خواهر و برادر این باشگاه توانسته در سطح استان و کشور مقام هایی را کسب کند.

 آریافر اضافه کرد: اگر جوانان با کمی تفکر و بهره گیری از الگوی قهرمانی، پهلوانی و غرور سالم ورزشی را برای خودشان انتخاب کنند بی شک چنان فرهنگی بر جامعه حاکم خواهد شد که هیچ قدرتی جلودار تخریب فرهنگی نیست.

 وی انتخاب الگوی مناسب برای فرزندان را سعادت آنها و بهره گیری از الگوی قهرمانی ورزشی را بالاترین الگو در راستای اهداف اسلامی دانست.

 مدیر باشگاه نارین در پایان گفت: برگزاری برنامه هایی شامل اجرای مسابقه بین حاضرین، نمایش رزمی مهیج توسط گروه رزمی رهام، اهدای جایزه به دو تن از قهرمانان کشوری از جمله برنامه های افتتاح این کلاسها با حضور مسئولین و هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی امام علی (ع) نایین بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.