رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان رتبه سوم استان اصفهان در حوزه ارزیابی فعالیت های فرهنگی تبلیغی را کسب کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح بینات و نورالهدی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این طرح 65 نفر از قرآن پژوهان در رابطه با ترجمه، تفسیر و قرائت مشغول فعالیت هستند.

وی به برگزاری سه دوره محفل انس با قرآن در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد خبر داد و گفت: در راستای فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان علاوه بر 31 روحانی مقیم در شهرستان، 35 روحانی نیز از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان به شهرستان اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان از راه اندازی 12 پایگاه تابستانی اوقات فراغت با همکاری کانون های فرهنگی - تبلیغی و ائمه جماعت خبر داد و افزود: 90 گفتمان دینی با شرکت بیش از یک هزار نفر در زمینه مسائل ومشکلات دینی و اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شده است.

حیدری طبا به برگزاری کلاس آموزش مداحی جهت 100نفر از مداحان برادر و خواهر شهرستان و صدورکارت شناسایی اشاره کرد و گفت: همچنین برای 68 نفر از روحانیان کد تبلیغی صادر شده است.

وی به وجود 23 خانه عالم در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: به 6 خانه عالم در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد، روستای تلک آباد و کریم آباد در بخش زواره بالغ بر 94 میلیون تومان کمک شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.