رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات بالغ بر یک و نیم میلیون یورو کلر و مشتقات آن از این استان طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در حاشیه بازدید استاندار و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت کلران در سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت کلران سمنان در سه ماه ابتدایی سال جاری توانسته است در حدود 66 میلیارد ریال معادل یک و نیم میلیون یورو اسید کلریدریک ، سود پرک ، سود مایه و مشتقات کلر صادر کند.

 

وی با اشاره به میزان صادرات این شرکت در سال گذشته افزود:عمده محصولات شرکت کلران سمنان در سه ماهه سال جاری به کشور هایی نظیر آذربایجان ، ارمنستان ، عراق و ترکمنستان ، هند ، ویتنام و غیره صادر شده است که نسبت به کل سال 95 سه برابر افزایش داشته است.

 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت کلران سمنان با سرمایه گذاری حدود 601 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شرق سمنان واقع است که در تولید انواع مواد شیمیایی و اسیدی فعالیت دارد.

 

بهروز اسودی اظهار کرد: شرکت کلران سمنان ظرفیت تولید سالانه 4هزار تن کلر ، 22هزار تن اسید کلریدریک ، 80هزار تن هیپو کلریت سدیم ، 1800تن هیپو کلریت کلسیم و 28 هزارو 800 تن سود سوزآور مایع را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 325 نفر را در سمنان فراهم نماید.

 

وی با اشاره به میزان صادرات بالای محصولات شرکت کلران سمنان در سنوات گذشته به کشورهای همسایه اظهار داشت: تکنولوژی مورد استفاده در خط تولید ، تنوع بالای محصولات تولیدی و دارا بودن پایش لحظه ای زیست محیطی از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی است.
انتهای پیام / ه

افزایش صادرات شرکت کلران سمنان

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.