سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند سارقان منزل با 22 فقره سرقت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ عبدالمجید کرمی سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بندرعباس و مراجعه اهالی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته در محل سرقت، تصویری از فردی به هویت "سجاد-ق" یکی از سارقان سابقه دار به دست آمد.

سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان افزود: متهم پس از تعقیب در ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس دستگیرشد و پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت.

سرهنگ کرمی گفت:نامبرده در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد که با مواجهه با اسناد و مدارک چاره ای جز بیان حقیقت ندیده و به سرقت از منازل با همکاری سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه یکی دیگر از اعضای این باند در شهرستان خرم آباد شناسایی و بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی به شهرستان خرم آباد اعزام و نامبرده را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان افزود: متهمان تاکنون به 22 فقره سرقت منزل با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.

سرهنگ کرمی گفت:اعضای این باند دارای سابقه سرقت در استان های تهران و مازندران هستند که بر اساس تحقیقات بعمل آمده این باند بیش از 40 میلیارد ریال در استان تهران اقدام به سرقت کرده اند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: سارق ، مخفیگاه ، سرقت ، هرمزگان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.