در پی بازرسی غافلگیرانه از ۲۶ مرکز توزیع کننده مواد مخدر ۲۲ عمده فروش مواد افیونی دستگیر و حدود ۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی نیرو‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهر مشهد  ۲۶ مرکز توزیع کننده مواد افیونی در مناطق خواجه ربیع و بلوار توس مشهد شناسیی و ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود و ارائه گزارشات مربوطه به دادسرا عصر دیروز وارد عمل شدند.

وی افزود: در این عملیات تیم‌های عملیاتی در قالب چند اکیپ و به صورت نامحسوس و با لباس شخصی وارد عمل شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد ضمن رعایت موازین شرعی وارد مکان‌های مورد نظر شده و ۲۲ نفر شامل ۶ زن و ۱۶ مرد که از عمده فروشان مواد مخدر و دارای سوابق کیفری بودند را دستگیر کردند.

خدابخشی افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس در بازرسی از مکان‌های مورد نظر ۴ کیلو ۵، ۵۰گرم تریاک، ۱۰۰گرم شیشه، ۹ گرم هروئین فشرده و ۵ گرم حشیش را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ده‌ها کیلو گرم تریاک جاسازی شده در یک کامیون گفت: ماموران نیروی انتظامی موفق شدند از بازرسی از این کامیون ۴۷ کیلو تریاک که در بدنه آن جاسازی شده بود کشف کنند.

انتهای پیام//م. ر

 
 

کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک کامیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.