معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از اجرای طرح تاکسی اینترنتی اهواز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، فرامند هاشمی‌زاده، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان هدف از اجرای این طرح را رفاه حال شهروندان و استفاده از فضای مجازی در راستای ایجاد کسب و کار نوین عنوان کرد.

 

وی بیان داشت: طرح تاکسی اینترنتی پیش از این در تهران نیز به اجرا گذاشته شد و اکنون نیز شرکت‌هایی در اهواز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که اعطای مجوزهای لازم و تصمیم‌گیری‌ها در این خصوص به بررسی‌های بیش تر و انجام جلسه نهایی تا پایان ماه جاری موکول شد و در صورت مهیا شدن شرایط لازم طرح مذکور به سرعت اجرایی خواهد شد.

 

هاشمی‌زاده در ادامه با اشاره به مزایای فراوان اجرای طرح تاکسی‌های اینترنتی اذعان کرد: در صورتی که این طرح به درستی اجرایی شود شاهد به وجود آمدن فضای جدید در جهت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ایجاد کسب و کار و علاوه بر ثبت آمار لحظه‌ای تاکسی‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

 

معاون امور عمرانی استاندار اظهار داشت: اجرای این طرح به همراه هوشمندسازی تاکسی‌های شهری که مزایای همچون استفاده از کارت شهروند و کارت شتاب را جهت پرداخت کرایه برای مسافران ایجاد می‌کند می‌تواند تحول مطلوبی را در راستای رفاه حال شهروندان در بحث حمل و نقل عمومی به دنبال داشته باشد.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به جمع‌بندی‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان ذیربط در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای این طرح در اهواز باشیم.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۳ تير ۱۳۹۶
بسیار عالی میشه به شرطی که دقیقاً با شرایط طرح تهران اجرا بشه!
آخرین اخبار