هفت مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در اردبیل پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر رضایی ،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل در جلسه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در اردبیل اظهار داشت: با هدف کنترل و نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فراورده‌های دامی 7 مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در اردبیل پلمب شد.

وی با اشاره به این که 6 واحد مرغ فروشی و یک واحد قصابی پلمب شده است، افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با تامین سلامتی جان مردم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و با بهبود وضعیت کنونی مطالبات و خواسته‌های بحق مردم را برطرف کنیم.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل گفت: پس از بازرسی‌های انجام یافته 22 متخلف حوزه سلامت و امنیت غذایی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تا در اسرع وقت اقدامات لازم در ارتباط با آنان انجام شود و بتوانیم با متخلفان برخورد قانونی داشته باشیم، چرا که تخلف در این زمینه نابخشودنی بوده و باید مورد توجه واقع شود.

رضایی بیان کرد: در یک ماه گذشته بیش از یک هزار و 200 مرکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی از لحاظ بهداشتی بازرسی شده و 11 تن فراورده‌های خام دامی آلوده، غیر بهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته نیز کشف و امحاء شد و اقدامات نظارتی و بازرسی با همین جدیت و اهتمام ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل تعطیلات و افزایش مسافران و گردشگران طرح نظارتی و ساماندهی اکیپ‌های بهداشتی دامپزشکی در دستور کار قرار داده شده و انتظار ما این است که در این زمینه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانیم به بهترین نحو فراورده‌های دامی را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ع

پلمپ مرکز عرضه فرآورده های خام دامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.