سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال افغانستان گفت: ایران باشد یا نباشد، ما برای قهرمانی آماده آمدیم.

سید هادی کاظمی: ایران باشد یا نباشد، ما برای قهرمانی آمدیمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال افغانستان که در نخستین دوره رقابت های قهرمانی مرکز آسیا شرکت کرده است، امشب در نخستین دیدارش در این رقابتها به مصاف میزبان رقابت ها تاجیکستان خواهد رفت.

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت کابل و در ورزشگاه شهر حصار تاجیکستان برگزار میشود. در نخستین دوره رقابت های زیر ۱۵ سال مرکز آسیا تیم های فوتبال افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرغیزستان و ازبکستان حضور دارند. این در حالی است که تیم ملی ایران نیز از حضور در این بازی ها انصراف داده است.

سید هادی کاظمی سرمربی تیم ملی زیر ۱۵ سال افغانستان در گفتگو با سایت ۹۰ در خصوص آماده گی های شاگردانش برای حضور در این رقابت ها صحبت کرده است.

او با اشاره به شرایط تیم نونهالان افغانستان و آماده گی ها برای حضور در این تورنمنت گفت: شرایط تیم مناسب است و همه بچه ها به لطف خداوند بزرگ، آماده هستند. ما با آماده گی کامل در برابر تاجیکستان به میدان خواهیم رفت.

کاظمی با بیان این که مدت هاست تیم ملی زیر ۱۵ سال افغانستان برای حضور در این تورنمنت تدابیر گرفته است، افزود: از نزدیک به یک سال پیش برای شرکت در این مسابقات آماده بودیم، از دو ماه پیش به این سو نیز به صورت منظم تمرین داشتیم و سعی کردیم در این مدت بهترین ها را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال افغانستان در خصوص حریفان افغانستان در این رقابت ها نیز صحبت کرد. او با اشاره به انصراف تیم ایران از حضور در این تورتمنت، افغانستان را مدعی برای قهرمانی در این مسابقات قلم داد کرد. کاظمی گفت: با توجه به این که نخستین دوره رقابت ها است، اما فکر میکنم تمامی تیم ها آماده هستند. انصراف ایران شاید تا حدودی از حساسیت در رقابت ها بکاهد، اما برای ما با توجه به تعهد و آماده گی بازیکنان تیم، حریفان فرقی ندارد. به هر حال ما باید روزی با حریفان قدرتمند روبه رو شویم.

در کل ایران باشد یا نباشد، ما برای قهرمانی آمدیم.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.