بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: باید تجهیزات کافی برای نیروهای انتظامی به منظور مبارزه با مواد مخدر فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی دشتی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود : در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط هستند.
وی افزود: واحد قضایی در مبارزه با مواد مخدر باید در برخورد با عمده فروش و خرده فروش، تمام جوانب را در نظر داشته باشد تا بتواند رای و تصمیم قاطع و مناسب را بگیرد.
دشتی بیان داشت: همراهی تمام واحدهای مرتبط با مبارزه در این مسیر لازم است و باید تجهیزات کافی برای نیروهای انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر فراهم شود.
احسان بهجتی دادرس شعبه 101 جزایی دادگستری شهرستان زرند نیز گفت: در مبارزه به مواد مخدر، توجه و تاکید مبارزه با خرده فروشی بهترین راه است و ما باید در این مسیر نهایت توجه را به مبارزه جدی با خرده فروشی داشته باشیم.
یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب زرند در خصوص مواد مخدر عنوان داشت: دلایل اعتیاد را می‌توانیم به دو بخش علل مرتبط با خانواده و علل مرتبط با جامعه دانست.
وی گفت: طی سال‌های گذشته مسئولان شهرستان توجه لازم به ایجاد فضاهای مناسب برای جوانان نداشته‌اند و بیشتر درگیر مسائل سیاسی بودند.
احمدی بیان داشت: در دادسرا یک طرح مبارزه با خرده فروشی تصویب کرده‌ایم که توجه ویژه‌ای به مبارزه با مصرف کنندگان قلیان شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار