محمدرضا منصوری مدیر تولید سینما حضور بازیگران در سینما برای تبلیغ فیلمها را مورد بررسی قرار داد و در گفتوگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این امر به هر حال بیتأثیر نیست اما اینکه تا چه حد در فروش اثرگذار باشد را نمیتوان تعیین کرد اما کارکرد و کاربردشان در ارتباط تنگاتنگ با مردم مشخص میشود.
وی افزود: تأثیرگذاری و کارکرد این اتفاق هم همان زمانی است که تعدادی عکس و خبر در فضای مجازی و دیگر رسانهها منتشر میشود و در اصل اگر بگوییم در فروش کلی و بالای فیلم مؤثر خواهد بود تا حدودی بزرگنمایی است.
مدیر تولید «ویلاییها» اذعان داشت: اصولا افتتاحیه فیلمها در همه جای دنیا با حضور بازیگران و عوامل فیلم انجام میشود و اتفاق خوبی است اما در ایران حرکت نوپایی به حساب میآید و کارکردش مقطعی و همان روز است و امتداد ندارد.
انتهای پیام/