بودجه استان سمنان در سال ۹۶ حدود 90 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه برنامه‌ریزی بودجه استان سمنان از افزایش ۹۰ درصدی بودجه استان سمنان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: اصلاح روند توزیع بودجه در شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: با این مقدار بودجه استان سمنان و تخصیص 100 درصدی این اعتبارات تحول عظیمی در حوزه اقتصادی و پروژه‌های این استان به وجود می‌آید.


همتی با بیان اینکه در سرشماری سال 95 تناقض‌های بسیاری وجود دارد که باید در نتایج آن بازنگری انجام شود تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهاد‌ها خو را برای اعلام ارقام و اعدادی که به واقعیت نزدیک‌تر است اقدام کنند تا در جلسات مربوط به بازنگری سرشماری مطرح و بررسی شود.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با با اشاره به بودجه استان سمنان گفت: بودجه ملی از بودجه استانی جداگانه تصویب و تخصیص می‌شود و همکاری، تعامل و پیگیری دستگاه‌ها می‌تواند در این مسئله مهم اثرگذار باشد تا بتوانیم بخش قابل‌توجهی از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی را برای استان سمنان دریافت کنیم.


انتهای پیام / د


افزایش 90 درصدی بودجه استان سمنان در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.