بیش از 200 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به دستگاه های اجرایی در استان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
محمد رضا خباز استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات استان نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و مجموع این اعتبارات در بعد عمرانی به ٢١٠میلیارد تومان می رسد، گفت: در شورای برنامه ریزی در دو نشست اردیبهشت و خرداد ماه جاری راه های استفاده بهینه از این اعتبارات در دستگاه های مختلف بررسی و به نتایج خوبی نیز دست یافته ایم.

وی افزود: همه دستگاه های اجرایی می بایست زمینه تحقق اعتبارات را با تلاش همه جانبه فراهم کنند تا شاهد توسعه خوبی در استان طی سال ٩۶باشیم.

استاندار سمنان، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته دارای رشد خوبی است و ما بر اساس این رشد اعتبارات را بر حسب شاخص های توسعه بین دستگاه ها تقسیم کرده ایم چرا که ما معتقدیم انسان حتی با حقوق شخصی خود نیز با عدالت رفتار می کن حال انکه این بیت المال محسوب شده و باید با عدالت تقسیم شود لذا این اطمینان را می دهیم که این اعتبارات در بین بخش های مختلف به خوبی تقسیم شده است.

خباز درباره شائبه مطرح شده در خصوص توزیع ناعادلانه اعتبارات در شرق و غرب استان، اظهارداشت: اگر امروز در حوزه اعتبارات به درستی رفتار نکنیم می بایست پاسخگو باشیم اما امروز افرادی هم هستند که معتقدند اعتبارات به درستی تقسیم نمی شود که قطعا این افراد ظلم می کنند چرا ما در مجموعه استانداری درباره تقسیم اعتبارات بسیار وسواس داریم.

خباز افزود: توزیع اعتبارات بیش از ٣٠٠شاخص دارد که ممکن است کسی بگوید به این شاخص ها اعتراض دارم که این بحثی دیگر است اما استانداری سمنان قانونا بر حسب همین شاخص ها اعتبارات را تقسیم می کندتا بتوانیم شاهد رعایت عدالت باشیم.

وی گفت: ما معتقد هستیم اعتبارات مال الله است و باید در توزیع آن دقت داشت لیکن نیازها بسیار بیش از ٢١٠میلیارد بودجه عمرانی است اما پیشنهادها و این مطالبات ویژه شرایط اقتصادی مطلوب است که درآمد کشور بسیار بالا باشد که این امر کمتر در سال های اخیر رخ داده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.