دبیرکل حزب اراده ملت گفت: استقلال و آزادی کشور ارمغان خون شهداست و به آسانی بدست نیامده که آمریکا به آسانی آن را بگیرد.

"احمد حکیمی‌پور" دبیر کل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اقدام اخیر آمریکا برای حمایت مالی از جریان‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی در داخل کشور، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی براساس رای مستقیم مردم شکل گرفته است و چرخش مسئولین براساس صندوق آرا و دخالت مستقیم مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دخالت در امور داخلی کشورها مردود است و در نظام بین‌الملل جایگاهی ندارد، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم را دیدیم رای آنان رای به اصل نظام اسلامی‌شان بود.

حکیمی‌پور تصریح کرد: استقلال و آزادی کشور ارمغان خون شهدا است و به آسانی بدست نیامده است که آمریکا بخواهد به آسانی آن را بگیرد، به نظرم اقدامات آمریکا به نتیجه نخواهد رسید چرا که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره  در حال دسیسه چینی بوده‌اند، اما موفق نشده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران دخالت‌های بیگانگان را نمی‌پسندند و در طول تاریخ هم ثابت شده است که تلاش دشمنان برای نفوذ در کشور از نظر مردم همواره مردود بوده است،  تفرقه افکنی آمریکا فرصتی برای وحدت بیشتر و انسجام ملی افزون‌تر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

 

حمایت مالی آمریکا از مخالفین نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار