فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال و توقیف 88 خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت:ماموران بخش کالای قاچاق و ارز این شهرستان در بازرسی از 2 دستگاه خودروی مشکوک موفق به کشف این محموله قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد سه هزار و 100 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و 2 نفر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرگفت: در این راستا و با همکاری پلیس راهور، 88 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

اصلانی فر افزود: در قالب اجرای این طرح، پلیس در میادین اصلی و پرتردد این شهر مستقر شده و برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی این شهرستان را در دستور کار قرارداد.

وی اضافه کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف و هنجارشکنی در سطح جامعه برخورد می کند، لیکن در اجرای طرح های اجتماعی و انتظامی، همکاری و همراهی مردم ضروری است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.