مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۵ درصدی صادرات از طریق گمرکات استان خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۵ درصدی صادرات از طریق گمرکات استان کرمانشاه خبر داد و گفت : در۳ ماهه نخست سال جاری ۴۸۹ میلیون و ۱۶۳ هزارو ۱۵۲  دلار کالا به وزن  یک میلیون و ۳۵۹ هزارو ۹۱۰  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج  از کشور صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۵ درصد و از حیث وزنی نیز ۹ درصد رشد داشته است.

وی  گفت: ۲۲۴ میلیون و ۶۳۱ هزارو ۸۵ دلار با وزن ۶۶۰ هزارو ۹۶۹ تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۲۶۴  میلیون و ۵۳۲ هزارو ۶۷ دلار کالا را  با وزن ۶۹۸ هزارو ۹۴۱ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، ظروف ملامین، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، کیسه پلاستیکی، شیرو خامه شیر، انواع سنگ های  پولیش داده شده ، کولر آبی عنوان کرد و گفت: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

وی بیان داشت: در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۶ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۲۳ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.