دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان حشمتیه نایین راه‌اندازی و افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، سید غلامرضا نقیب زاده  رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین در حاشیه افتتاح این دستگاه اظهار داشت: مجهزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان حشمتیه نایین با پیگیری های  نماینده مردم نایین و خوروبیابانک و اعتبار 5 میلیارد ریال راه‌اندازی و افتتاح شد.
وی افزود: با راه اندازی این دستگاه عملیات رادیولوژی در حداقل زمان ممکن انجام می شود.
نقیب زاده اظهار داشت : دستگاه رادیولوژي دیجیتال  با امکان تنظیم پوزیشن های متفاوت ، شرایط تصویر برداری مناسب برای افراد و حتی کودکان مهیا می سازد.
وی  همچنین اضافه کرد : با استفاده از دستگاه رادیولوژی دیجیتال و با مجهز بودن به سیستم نرم افزاری و تحویل عکس بصورت سی دی در اختیار بیمار می توان به تشخیص و بهبود بسیاری از بیماری ها کمک کرد.
رییس بهداشت و درمان نایین  با اشاره به این مطلب که با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می شود افزود: با استفاده از دستگاه جدید رادیولوژی امکان ارائه عکس و تصویر به پزشک متخصص فراهم شده است.
وی با اشاره به این مطلب که با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می شود افزود: با استفاده از دستگاه جدید رادیولوژی امکان ارائه عکس و تصویر به پزشک متخصص فراهم شده است.
نقیب زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان حاضر تکنولوژی رادیولوژی با فیلم در دنیا از رده خارج شده و عرضه فیلم‌های رادیولوژی در دنیا کاهش یافته است، با بهره برداری از این سیستم، به میزان زیادی از هزینه های مصرفی که به طور متوسط 100 میلیون تومان بوده ، کاسته خواهد شد.
وی ادامه داد: در سیستم رادیولوژی قبلی  از فیلم‌های یک‌بار مصرف گران قیمت استفاده می شد در حالی که در سیستم رادیولوژی دیجیتال امکان نگهداری عکس‌ها در پرونده دیجیتال بیمار برای مدت طولانی وجود دارد.
رییس بهداشت و درمان نایین در پایان  به افزایش بی نظیر ، اختصاص تجهیزات بیشتر به ارزش 20 میلیارد ریال برای این بیمارستان در فاصله زمانی کوتاه مدت توسط نماینده مردم نایین اشاره کرد.
 
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.