حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی گفت:مساله ولایت فقیه مساله عزت و استقلال ماست و محور وحدت در جامعه هم باید رهنمودهای ولایت باشد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمیامام جمعه موقت تهرانمقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار در این مراسم با اشاره به توطئه گسترده دشمن درحوزه توهین به مقدسات و ارزشهای اصیل اسلامی و انقلابی مان گفت : برای مقابله با این توطئه ها وهجمه ها خانواده ها باید فرزندانشان را دریابند و علما نیز بیشتر در عرصه تبیین اعتقادات حضور داشته باشند تا نسل آینده ما خدا باور و انقلابی باشد.

حجه الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: هر چه از انقلاب اسلامی میگذرد عمق کینه و دشمنی ها با این انقلاب بیشتر می شود و هر روز شاهد تحریم ها و توطئه های جدیدی از سوی دشمنان هستیم اما باید بدانیم هیچ راهی جز مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار نداریم .

عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد شکاف مذهبی و قومی ،ایجاد اختلاف و هجمه علیه ولایت فقیه را از دیگر برنامه های دشمن دانست و افزود :مساله ولایت فقیه مساله عزت و استقلال ماست و محور وحدت در جامعه هم باید رهنمودهای ولایت باشد.

حجه الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی هم چنین با اشاره به هجمه علیه نهاد های انقلابی از جمله سپاه پاسداران ، قوه قضاییه و شورای نگهبان افزود: این نهاد ها روی اصالت های انقلاب تاکید دارند و به خاطر همین همواره در معرض هجمه هستند.

وی افزود : ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونمان پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده ایم و از آرمان های آن کوتاه نخواهیم آمد.

در این مراسم که با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد ، میرمحمدی استاندار وجمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند یاد و خاطره شهیدان بهشتی ، پاک نژاد، آیت الله صدوقی و 17 هزار شهید ترور کشور گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار