فرمانده ناحیه ثارالله گفت:دوباره تیر عذاب خداوند از دست رزمندگان اسلام خارج شد و در شب های قدر ماه مبارک رمضان بر سر تکفیری ها و داعشی ها فرود آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرمانده ناحیه ثارالله سرهنگ مهدی دهقان در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروالله ینصرکم و ثبت اقدامک 

 الله اکبر ، الله اکبر، الله اکبر باز هم فرزندان روح الله و شاگردان مکتبامام و ولایت ، فتحی بزرگ آفریدند. مبارک باد این فتح بزرگ برشما رزمندگان اسلام که دوباره خوب درخشیدید و نشان دادید که همواره گوش به فرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )هستید و اینکه سپاه هرگز تحت حزب و گروهی قرار نگرفته و با نظر استکبار جهانی و وادادگان داخلی و با نظر آنها قابل معامله کردن و خرید و فروش نیست.این سپاه ،سپاه اسلام است، سپاه قرآن است، سپاه ولایت است.

بدانید آنان که قصد داشتند سپاه قدرتمند و همیشه پیروز را درانتخابات سال 1396 تضعیف کنند و سپاه را در معاهده و توافقات جهانی ضعیف کنند زهی خیال باطل زیرا این سپاه ، سپاه امام زمان (عج) است و همیشه با بصیرت ، آگاهی، هوشیار و مثل عقاب در آسمان کشور پرواز میکنند و با چشمانی باز و تیز بین علاوه بر اینکه تمام نقاط و زوایای کشور را زیر نظر دارد ،تمام اقصی نقاط جهان را نیز رصد می کند و کوچکترین حرکتی از معاندین این انقلاب اسلامی چه در داخل چه در خار ج کشور زیر ذره بین سپاه خارج نمی شود .

چرا که سپاه همواره هوشیار ، بیدار و شجاع است و ازکیان و هستی کشور آقا امام زمان (عج) که حاصل ریخته شدن خون هزاران هزار شهید و جانباز و آزاده است در هر موقعیتی که باشد دفاع میکند ، مانند اکنون که در خارج از این کشور در حال دفاع از حرم آل الله می باشند .

روشنفکران غرب زده ای که دم از ارتباط با آمریکا می زنند بدانند زهی خیال باطل زیرا این فکر و خواب را به گور خواهند برد و آنچنان سیلی محکمی از طرف مردم و حزب الله خواهند خورد و آنها را به زباله دان تاریخ می ریزند.

 دوباره تیر عذاب خداوند از دست رزمندگان اسلام خارج شد و در شب های قدر ماه مبارک رمضان بر سر تکفیری ها و داعشی ها فرود آمد که جهانیان را در حیرت و ناباوری قرار داد و این حادثه ، 8 سال دفاع مقدس را به یاد جهانیان آورد و فهمیدند که دیگرنمیتوانند بر علیه این کشور توطئه کنند و یا در امورات داخلی دخالت کنند . اگرترقه ای در این کشور بیاندازند با موشک جواب خواهند گرفت و دیگر نمی توانند به فکر نا آرامی و بر هم زدن امنیت این کشور باشند.

 این حادثه بزرگ قدرت ایمان به خدا و شب زنده داری سپاهیان اسلام در شب قدر و عنایت خداومند منان در این شب عزیز را نشان می دهد که باعث شد مکر و حیله کفار به خودشان بازگردد و تیر عذ اب خداوند بر داعشیان و تکفیریان نازل آمده و آنها را به جهنم فرستاده است.

 این مهم تذکری است به کسانی که ایمانشان ضعیف بوده و در حال همراهی روشن فکران غرب زده بوده و برای ارتباط شیطان بزرگ، آمریکای خیانتکار تلاش می کنند که از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که این انقلاب اسلامی دست با کفایت امام زمان (عج) بر سر این ملت و کشور میباشد و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری که فرمودند :  دیگر وظیفه شما آتش به اختیار میباشد آنچنان سیلی محکمی به گوش دشمنان انقلاب اسلامی خصوصا آمریکای خیانتکار و عربستان سعودی و فرزتد پلیدشان داعش تکفیری توسط رزمندگان اسلام زده شد که هنوز در بهت و حیرتند که چگونه این حادثه اتفاق افتاد و آنها با آن همه دستگاه های امنیتی نتوانستند از این کار بزرگ سپاه جلوگیری کنند.

آفرین و احسنت بر شما سپاهیان آقا امام زمان (عج) که دوباره 8 سال دفاع مقدس را زنده کردید و نشان دادید که راه امام راحل و شهدای گرانقدر همیشه زنده است و تاقیام قیامت زنده خواهد ماند و همواره گوش به فرمان امام زمان و ولی خود هستید و پشت سر ایشان حرکت میکنید و همیشه و در همه حال حاضرید جان و مال و فرزندان خود را مثل 8 سال دفاع مقدس فدای این کشور آقا امام زمان (عج) کنید.

در پایان یاد و خاطره ی شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای ترور و شهدای مدافع حرم و خصوصا شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را گرامی داشته و به روان پاک آن عزیزان درود و سلام و صلوات می فرستیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.