رئیس پلیس فتا کرمان گفت: متاسفانه افرادی به قصد ایجاد حس نا امنی و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این اخبار می کنند که برخی از افراد ممکن است به صورت نا خواسته این اخبار را دریافت و باز نشر دهند.

با شایعه سازان فضای مجازی برخورد می کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانرییس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر و باعث تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در جامعه می شود،گفت: اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و یا گروهک های تروریستی داعش در فضای مجازی منتشر شده که این اخبار کذب است و به هیچ عنوان چنین مواردی در استان کرمان رخ نداده است.

وی به دلایل انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی اشاره و مطرح کرد: متاسفانه افرادی به قصد ایجاد حس نا امنی و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این اخبار می کنند که برخی از افراد ممکن است به صورت نا خواسته این اخبار را دریافت و باز نشر دهند.

یادگار نژاد خطاب به شایعه سازان در فضای مجازی، بیان کرد: پلیس کرمان به صورت روزانه اخبار مکتوب و فضای مجازی را رصد و جمع آوری می کند و اخبار کذب نیز توسط پلیس فتا پیگیری و با هماهنگی مقام قضایی، عاملان دستگیر می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار