از یک سال گذشته تا کنون 16 میلیارد و 272 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آران و بیدگل پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، اصغر خادم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران وبیدگل با بیان اینکه این میزان مستمری به نزدیک به 4 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد به صورت ماهانه پرداخت شده است گفت: پرداخت مستمری ماهانه برای رفع بخشی از کاستی ها و نیازهای معیشتی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد یکی از خدمات این نهاد بوده و کمک ها و مساعدت های خیران و مردم نیکوکار این شهرستان در این راستا نقش مهمی ایفا می کند.

وی تصریح کرد: پرداخت مستمری به خانواده های مددجویان این کمیته در راستای تامین نیازهای اولیه و ضروری مددجویان به عنوان خدمات اجتماعی این نهاد انجام می شود همچنین  ارائه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، کمک هزینه های تحصیلی و درمانی، تامین کمک هزینه جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم سازی مسکن مددجویان از جمله خدمات دیگری  است که انجام می شود.


وی با اشاره به این که هدف و شعار اصلی ما کار جهادی در مسیر رفاه مددجویان است بیان کرد: از زمان تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)، این کمیته با هدف شناسایی و کمک رسانی به افراد بی بضاعت و کم درآمد گام برداشته است.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.