از ابتدای ماه رمضان تا کنون 696 سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل با میانگین ارزش هر سبد کالا در حدود 400 هزار ریال توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ( ره) آران و بیدگل امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های محوری کمیته امداد در ماه رمضان کمک به نیازمندان توزیع سبد کالاست که در قالب اجرای طرح اکرام با همکاری افراد خیر و نیکوکار تهیه و تحویل نیازمندان شهرستان می شود.
 
احسان تقی زاده فضای معنوی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای کمک به مستمندان و افراد بی بضاعت دانست و خاطرنشان کرد: افراد نیکوکار با پیروی از سیره ائمه اطهار(ع)، کمک های اهدایی خود را با حفظ کرامت در اختیار نیازمندان قرار دهند.
 
وی بیان کرد: مردم شهرستان آران و بیدگل به خاطر پیشینه مذهبی و نوع دوستی خود کمک‌ های زیادی به کمیته امداد می ‌کنند به طوریکه در سال گذشته مبلغ 28 میلیارد ریال درآمد مردمی جذب شده است.
 
تقی زاده اظهار کرد: از نیمه ماه رمضان تا پایان این ماه برنامه افطاری این نهاد پابرجا است که عمده فعالیت آن در هفته اطعام مقارن با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) (15 رمضان الی 21 رمضان) است.
 
وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران برای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان این شهرستان است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.