همزمان با تعطیلات عید فطر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال در تاریخ‌های ۵ و ۶ تیرماه جاری، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان دیدن کردند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سامان، کوهرنگ و لردگان بیشترین جمعیت گردشگران را به خود اختصاص دادند اضافه کرد: اقامت‌گاه‌های استان با ظرفیت ۷ هزار و ۵۰۰ تخت در مدارس، هتل‌ها، خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمانپذیر‌ها و مجتمع‌های اقامتی پذیرای میهمانان در این ایام فرخنده بود.

عسگری ادامه داد: حدود ۲۰ هزار تخت در کمپینگ‌های هلال‌احمر و شهرداری‌های استان نیز برای اسکان مسافران و گردشگران مورد استقبال قرار گرفت.

وی، حاشیه رودخانه زاینده رود، پل هوره و زمانخان شهرستان سامان و قلعه و پل بارده در شهرستان بن، کتیبه پیرغار شهرستان فارسان، موزه مشروطه جونقان، موزه بلدیه بروجن و مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه چالشتر را از جمله اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی پر بازدید چهارمحال و بختیاری برشمرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدامراد قانع دهکردی
۱۵:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۶
با عرض سلام چند نکته متاسفانه مسولین شهرکرد در خواب غفلت یا بیخیال هستند به خاطر آب و هوای خوبی که استان ما از آن بهرمند است ولی مسافر در شهرکرد و شهرهای دیگر اس
تان گیج و پریشان احوال است زیرا نه راهنمای انسانی او را یاری میکند ونه در خیابان علامت راهنمای درست و حسابی نصب شده ونه زیر ساخت درست و درمانی برای مسافر در نظرگرفته شده حالا شما به کهکلویه و بوراحمد بروید تا شاید طریقه جذب گردشگر را یاد بگیرید تاسف می خورم که مسافر در سطح شهر در به در دنبال دستشوی میگردد وغیره.................
آخرین اخبار