در بخشنامه اي جديد ۱۰ هزار واحد توليدي بسته حمايتي از دولت دريافت مي كنند كه علاوه بر بخش صنعت و معدن و کشاورزی واحدهاي خدماتي و اصناف نيز پوشش مي دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در بخشنامه ی جدید  ۱۰ هزار میلیارد ریال پيش بيني شده است كه 5 هزار واحد جديد را پوشش مي دهد واحدهایی هم  که در سال ۹۵ تسهیلات دریافت کرده اند و درخواست تمدید دارند باید شرایط برای تمدید تسهیلات آن ها فراهم شود.

دکتر رسول زرگرپور گفت: در اسرع وقت باید با مراکز کشوری هماهنگی صورت پذیرد که واحدهای قبلی طبق روال تمدید از سهمیه سال قبل استفاده کنند و متولیان بخش خدمات نیز برای حضور در جلسات ستاد تسهیل دعوت شوند.

استاندار اصفهان تصريح كرد: برخی از بانک ها در ارائه ی تسهیلات به واحدهای متقاضی در قالب بسته حمایت دولت خوب و با حداکثر تلاش عمل کردند که قابل تقدیر است اما برخی از بانک ها جدیتی در این کار نداشتند و همانند یک کار عادی با این موضوع برخورد کردند كه انتظار داریم که در دوره ی جدید این بانک ها هم با قوت با حداکثر تلاش کمک کنند.


زرگرپوردر پايان  با بیان اینکه مرحله ی قبل ثبت نام در سایت بهین یاب با ۱۱۶۱ پرونده بسته شد، گفت: باید با هماهنگی در صورت لزوم برای ثبت نام اصناف نیز سایتی همانند سایت بهین یاب ایجاد شود و مکانیزم آن مشخص و اطلاع رسانی گردد.

 

انتهاي پيام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.